سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگزیده همایش پارسی بلاگ و جشنواره امام من
 
قالب وبلاگ
سایت های مفید
پیوندهای روزانه

  

 هو الجابر العظم الکسیر

 سلام به بانوی بهشتی و آقای دهقانیان عزیز

 جناب دهقانیان تو چه می دانی طلبه و طلبه گری چیست تو چه می دانی پیاده بودن و سوارت نکردن و متلک، فحش و ناسزا چه طعمی داره . هیچ لذت تمسخر را چشیده ای. و زن طلبه که می گویی بر ترک موتور سوارش کنم که از موتور می ترسم و نمی ترسیدم هرگز بانوی دلم را اینگونه ... شان او فقط خدا می داند بال فرشته است بانویی که دروغ می گوید دروغ مصلحتی و آنهم از نوع شاخدارش که حاجی من از طلا بدم می اید که من شرم نکنم که اوجز حلقه نامزدی طلایی ندارد ... نگهبان بهشتی تو خوب می فهمی چه می کویم نه اینکه نداشت همه را فروخته برای همین کرایه تاکسی و اتوبوس و هزار کوفت و زهر مار دیگه که حامدش رو کسی مسخره نکنه که راحت درسش رو بخونه که غم نداشته باشه .... نه اینکه خودش درس نخونده باشه پایان نامه ارشدش رو با نمره عالی دفاع کرده اونم از نوع کشاورزی..... خلاصه دوست عزیز تو چه می دانی که طلبه چیست و شما بانوی گرامی نمی دانم به طعنه گفتین یا به احترام خطابم نمودین هیچ بشری را از خودم گناه تر نمی دانم و اخم نخواهم کرد بر دختری که کمی مویش پیداست که همینها را هم احترام می گذارم و برایشان دل می سوزانم .......

 پس ای برادرم طلبه نباش حتی به جای او که سخت است و هر کاری کنی متهمی به جواب این سوال چرا کردی؟

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 با احترام خطابتان می کنم:

 سلام بر طلبه ای ساده

 دقیقا سئوال من هم همین است: چرا قدم به وادی گذاشتید که با مصایب و تحقیرهای تمام نشدنیش آشنا بودید؟ مگر نه اینست که می گریانندتان تا بخندند و حیا می کنید از ابراز خشونت تا دینتان و احیاناً آبرویتان بر باد نرود

 جوابتان را نمی خواهم چون عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد و شاید هم از بد حادثه اینجا به پناه آمده اید...

 و بسنده می کنم بر قناعت همسر بزرگوارتان و هجویاتی که دیده و شنیده ام در خصوص این گروه: در تهران روحانیی را دیدم بر مرکب پژو سوار، نامردی با نوک کلید به کرات روی ماشینش حک کرده بود: مرگ بر آخوند

 البته بگذریم که گروهی هم شده اند مصداق: ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

 و شنیده ام و شنیده اید شرح تخلیه حوض منازل توسط شهید مدرس را در دوران طلبیگشان در دل شب

 در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن     شرط اول قدم آنست که مجنون باشی

 ارادتمند جمیع مبلغان مخلص اسلام: نگهبان بهشت

 ــــــــــــــــــ 

 پیشنهاد می کنم این دو پست را بخوانید:

 http://yasebaran.parsiblog.com/Posts/123 

 http://2min.parsiblog.com/Posts/798

 

 

 


[ دوشنبه 90/10/12 ] [ 1:46 عصر ] [ رضوانه (نگهبان بهشت) ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب