سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگزیده همایش پارسی بلاگ و جشنواره امام من
 
قالب وبلاگ
سایت های مفید
پیوندهای روزانه

 در ایران رسم بر اینه که اگه اراده کنن یه شخصیت (یا قشری) مطرح چه سیاسی چه غیر سیاسیو تخریب کنن از کانال مسائل ناموسی و جنسی وارد عمل می شن... بدبختی این نوع تخریب هم زود هم خوب! جواب میده.

مثلا حرفی که در مورد جامعه روحانیت بکرات شنیدیم: که آخوندا از همه بدترن یه زن ثابت دارن و چند تا موقت... یا آقای فلانی رو می شناسید با اون همه ریش و ... دو تا زن داره... یا هر چی درمیاد از زیر چادر چادریا درمیاد... یا خانم فلانیو میشناسید که فلان سمتو داره دو تا دختر داره که فلان مدل و فلان وضع می گردن...

نکته قابل تامل اینه که دینمان شدیدا ما رو از قضاوت، غیبت و تهمت نهی می کنه ولی ما از دین که چه عرض کنم از آورنده این دین هم بهتر و بیشتر!!! می دانیم. ( تزهای تخیلی یومیه دال گفته بنده اس...)

چند وقت پیش یکی بهم گفت: ایت ا...  ( بازم مجبورم سه نقطه بذارم)... که می شناسی؟ می گن: رفته بوده شهرستان سخنرانی...خلاصه بله یه خانم ...

گفتم : خب به تو چه؟ چشماش چهارتا شد که من یا مطلبو نگرفتم یا خیلی بی ادبم.

ادامه دادم: نه تنها به توچه بلکه به من چه...اولا مگه خودت دیدی؟ مگه حضرت امیر(ع) نفرمودند: بر دیده هاتون اکتفا کنید نه شنیده هاتون، دوما: مگه نمی گن: دیدی هم چشمتو ببند یعنی من ندیدم... افشا سر و بردن آبرو مومن که خیلی بدتر از کار آیت ا... فلانیه.

چقدر بدبخت و حقیر بودن کسانی که این جوری شهید بهشتی رو تخریب کردند و البته متاسفانه یه برهه ای هم جواب داد و شهادت مظلومانه ایشون، همشونو هم شرمنده کرد و هم گرفتار( تا زمانیکه حلالیت خواهی نکنن گرفتارن دیگه...) .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عزیزانی که چند وقتیه به من گیر دادند که چرا از معضلات جامعه نمی نویسی؟  باید بگم : هی گیر ندیدید، توی آرشیوهای اخیر هست ... زحمت مطالعه یا اقلا مشاهده شو بکشید.  


[ شنبه 89/11/23 ] [ 2:50 عصر ] [ رضوانه (نگهبان بهشت) ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب